Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Палажэнне аб апякунскім савеце

ПАЛАЖЭННЕ

аб апякунскім савеце ДУА «Сярэдняя школа №1

імя Героя Савецкага Саюза П.А. Крываноса г. Клічава »

1. Дадзенае Палажэнне аб апякунскім савеце дзяржаўнай установы адукацыі "Сярэдняя школа №1 імя Героя Савецкага Саюза П.А. Кривовноса г. Клічава »распрацавана на падставе пункта 5 артыкула 25 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі і ў адпаведнасці з пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 25 чэрвеня 2011 г. №146" Аб зацвярджэнні Палажэння аб апякунскім савеце ўстановы адукацыі »і вызначае парадак дзейнасці апякунскага савета ўстановы адукацыі (далей - апякунскі савет).

2. Апякунскі савет з'яўляецца органам самакіравання ўстановы адукацыі і ствараецца з мэтай аказання садзейнічання ў забеспячэнні яго дзейнасці і развіцця.

3. Рашэнне аб стварэнні апякунскага савета прымаецца ініцыятыўнай групай, у склад якой могуць уваходзіць законныя прадстаўнікі навучэнцаў, педагагічныя работнікі, прадстаўнікі грамадскіх аб'яднанняў і іншых арганізацый, іншыя асобы.

4. Апякунскі савет арганізуе сваю работу ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Палажэннем аб папячыцельскім Савеце ўстановы адукацыі, іншымі актамі заканадаўства, статутам установы адукацыi.

5. Апякунскі савет распрацоўвае, прымае і арганізуе рэалізацыю планаў сваёй дзейнасці ў інтарэсах ўстановы адукацыі.

6. Апякунскі савет узаемадзейнічае з кіраўніком установы адукацыі і іншымі органамі самакіравання ў школе па пытаннях функцыянавання і развіцця школы. Прадстаўнік апякунскага савета можа ўдзельнічаць у рабоце іншых органаў самакіравання.

7. Рашэннi апякунскага савета носяць кансультатыўны і рэкамендацыйны характар.

8. Выкананне членамі апякунскага савета сваіх функцый ажыццяўляецца выключна на бязвыплатнай аснове.

9. Дзейнасць апякунскага савета можа быць спыненая па ініцыятыве або рашэнню агульнага сходу апякунскага савета.

10.Задачами дзейнасці апякунскага савета з'яўляюцца:

10.1 садзейнічанне школе ў развіцці матэрыяльна-тэхнічнай базы;

10.2 распрацоўка і рэалізацыя планаў сваёй дзейнасці ў інтарэсах ўстановы адукацыі;

10.3. садзейнічанне ў паляпшэнні ўмоў працы педагагічных і іншых работнікаў установы адукацыі;

10.4 вызначэнне напрамкаў, форм, памераў і парадку выкарыстання сродкаў апякунскага савета, у тым ліку на:

10.4.1. матэрыяльна-тэхнічную базу;

10.4.2. ўдасканаленне арганізацыі харчавання навучэнцаў;

10.4.3. правядзенне спартыўна-масавых, фізкультурна-аздараўленчых, сацыяльна-культурных, адукацыйных мерапрыемстваў;

10.4.4. іншыя мэты, не забароненыя заканадаўствам;

10.5. садзейнічанне, усталяванне і развіццё міжнароднага супрацоўніцтва ў сферы адукацыі;

10.6. мэтавае выкарыстанне сродкаў апякунскага савета.

11. Апякунскі савет дзейнічае на аснове прынцыпаў:

11.1. добраахвотнасці членства;

11.2. раўнапраўя членаў апякунскага савета;

11.3. калегіяльнасці кіраўніцтва;

11.4. галоснасці прымаемых рашэнняў.

12. У склад апякунскага савета могуць уваходзіць законныя прадстаўнікі навучэнцаў, педагагічныя работнікі, прадстаўнікі грамадскіх аб'яднанняў і іншых арганізацый, іншыя асобы.

13. Рашэнне аб уключэнні ў склад апякунскага савета прымаецца агульным сходам апякунскага савета.

14. Члены апякунскага савета маюць права:

14.1. уносіць прапановы па ўсіх напрамках дзейнасці апякунскага савета на сходах апякунскага савета;

14.2. атрымліваць інфармацыю, наяўную ў распараджэнні апякунскага савета;

14.3. ўдзельнічаць ва ўсіх мерапрыемствах, якія праводзяцца апякунскім  саветам.

15. член апякунскага савета абавязаны:

15.1. выконваць патрабаванні дадзенага Палажэння;

15.2. выконваць палажэнні статута школы;

15.3. прымаць актыўны ўдзел у дзейнасці апякунскага савета, прадугледжанай гэтым Палажэннем;

15.4. выконваць рашэнні апякунскага савета;

16. Сяброўства ў апякунскім савеце спыняецца:

16.1. па заяве члена апякунскага савета, якое ён прадстаўляе агульнаму сходу;

16.2. па рашэнню агульнага сходу ў сувязі выключэннем з апякунскага савета.

17. Пры выхадзе ці выключэнні з членаў апякунскага савета добраахвотныя ўзносы не вяртаюцца.

18. Вышэйшым органам кіравання апякунскім саветам з'яўляецца агульны сход. Узначальвае агульны сход апякунскага савета старшыня апякунскага савета, які выбіраецца на 3 гады.

Агульныя сходы праводзяцца па меры неабходнасці, але не радзей за адзін раз у паўгоддзе.

Па ініцыятыве адной траціны членаў апякунскага савета можа быць скліканы пазачарговы агульны сход.

19. Агульны сход мае права прымаць рашэнні, калі ў ім удзельнічаюць больш за палову членаў апякунскага савета.

Рашэнні прымаюцца простай большасцю прысутных членаў апякунскага савета.

Рашэнні па пытаннях, якія адносяцца да выключнай кампетэнцыі агульнага сходу, прымаюцца кваліфікаванай большасцю (не менш як дзве трэці) галасоў прысутных членаў апякунскага савета.

 Рашэнне агульнага сходу апякунскага савета даводзяцца да ведама ўсіх зацікаўленых асоб.

20. Старшыня апякунскага савета ў адпаведнасці са сваёй кампетэнцыяй:

20.1. кіруе дзейнасцю апякунскага савета;

20.2. старшынюе на агульных сходах апякунскага савета;

20.3. забяспечвае выкананне рашэнняў агульнага сходу апякунскага савета;

20.4. ўяўляе апякунскі савет ва ўсіх ўзаемаадносінах з дзяржаўнымі, грамадскімі і іншымі арганізацыямі і фізічнымі асобамі па ўсіх пытаннях, якія адносяцца да канцэпцыі апякунскага савета;

20.5. вырашае іншыя пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі агульнага сходу.

21. Да кампетэнцыі агульнага сходу апякунскага савета адносяцца:

21.1. прыняцце рашэння аб членстве ў апякунскім савеце;

21.2. абранне старшыні апякунскага савета і прыняцце рашэння аб датэрміновым спыненні яго паўнамоцтваў;

21.3. вызначэнне прыярытэтаў дзейнасці апякунскага савета і прыняцце рашэння пра ўдасканаленне яе, змене структуры і скасаванні апякунскага савета;

21.4. распрацоўка, прыняцце і арганізацыя рэалізацыі перспектыўных і бягучых планаў дзейнасці апякунскага савета ў адпаведнасці з гэтым Палажэннем;

21.5. вызначэнне парадку фарміравання і выкарыстання фінансавых сродкаў і іншай маёмасці, якая знаходзіцца ў распараджэнні апякунскага савета;

21.6. вядзенне ўліку паступлення і расходавання сродкаў апякунскага савета і падрыхтоўка справаздач аб іх выкарыстанні ў адпаведнасці з рашэннем агульнага сходу;

21.7. разгляд і зацвярджэнне штогадовага справаздачы апякунскага савета аб дзейнасці і выкарыстанні маёмасці, у тым ліку і грашовых сродкаў.

22. Да кампетэнцыі членаў і ініцыятыўных груп апякунскага савета адносяцца:

22.1. падрыхтоўка прапаноў па ўдасканаленні дзейнасці ўстановы адукацыі;

22.2. выкананне прынятых рашэнняў з улікам прапаноў і заўваг членаў апякунскага савета;

22.3. фарміраванне парадку дня і падрыхтоўка неабходных матэрыялаў для разгляду і прыняцця па іх рашэнняў на чарговым агульным сходзе апякунскага савета, штогадовай справаздачы аб выніках дзейнасці апякунскага савета;

22.4. ўзаемадзеянне з зацікаўленымі па дасягненню мэтаў, прадугледжаных статутам установы адукацыi;

22.5. разгляд іншых пытанняў, вынесеных на абмеркаванне агульнага сходу апякунскага савета.

23. Сакратар апякунскага савета:

23.1. ажыццяўляе арганізацыйную працу па падрыхтоўцы агульных сходаў апякунскага савета;

23.2. арганізуе вядзенне i захаванне пратаколаў агульных сходаў апякунскага савета.

24. Фінансавыя сродкі апякунскага савета фарміруюцца з добраахвотных узносаў і іншых крыніц, не забароненых заканадаўствам, якiя залiчваюцца на бягучы (разліковы рахунак) рахунак па ўліку пазабюджэтных сродкаў установы адукацыі, і выкарыстоўваюцца па мэтавым прызначэнні ў адпаведнасці з рашэннем апякунскага савета.

 

    Зацверджана на агульнашкольным бацькоўскім сходзе

Раздзелы сайта